pondělí 10. března 2008

Kuskus s brokolicou

Zo Slovenska som sa vratila trosku prechladnuta, tak som sa ostala este den akoze liecit doma, nesla som do roboty. Na obed som si teda pripravila vitaminky:

pre 1 osobu:
kuskus (trochu, mozno 1/4 pohara)
brokolica - polovica mensej brokolice
asi 150g bieleho jogurtu
1 PL kyslej smotany
2 struciky cesnaku
2 jarne cibulky
1/2 zvazku pazitky
3 susene slivky
1/2 bio citrona aj so supkou (ak nemame bio citron, tak ho treba osupat)
biele korenie
stava z 1/4 citrona
SOL NIE! (teda aspon podla mojho nazoru nic z toho solit netreba, ved solit nie je zdrave a toto chuti aj bez soli dobre)

Kuskus dame do misky, prelejeme vriacou vodou (pomer asi 1:2 = kuskus:voda) a nechame odstat, kym nepripravime ostatne.
Brokolicu natrhame na kusky a dame povarit (ja som varila 7 minut, mozno stacilo aj menej.)
Ostatnu zeleninu a ovocie pokrajame.
Do misky s kuskusom pridame jogurt, kyslu smotanu, pretlaceny cesnak, biele korenie. Zamiesame.
Na tanier servirujeme s akomkolvek poradi, ja som zvolila:
Najprv brokolica - zaliat ju tekutou kuskusovou omackou; posypat zvysnymi nakrajanymi ingredienciami a na zaver pokvapkat citronovou stavou.

Rychle a zdrave. Take recepty mam najradsej. (to je moj fast food)

2 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Obrazek vypada moc hezky, ale nechces pouvazovat nad zmenou barvy pisma? Nejde to cist, je to strasne svetly... Dana

Unknown řekl(a)...

tak jo, tak dam hlasovat, jakou barvu pisma by lidi chteli a pak to zmenim :)